دانلود آهنگ جدید و شنیدنی بهزاد پکس و علیرضا شاه به نام خداحافظ ایران

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی بهزاد پکس و علیرضا شاه به نام خداحافظ ایران

رزرو تبلیغــات

تعرفه تبلیغات
logo
تعرفه تبلیغات تعرفه تبلیغات

شمـا میتوانیــد برای دیافت آخرین مطالب و آگاهی از آخریـن اخبــار موزیـک در ایمیـــل خـود در خبــرنامـه ثـبت نـام کنــید

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی بهزاد پکس و علیرضا شاه به نام خداحافظ ایران

شعر و ملودی : بهزاد پکس - تنظیم : سبحان عابد

علیرضا شاه ولیان از کشور خارج شد

بهزاد پکس - علیرضا شاه - خداحافظ ایران

 

قسمتی از متن آهنگ خداحافظ ایران - بهزاد پکس و علیرضا شاه :

دارم میرم از این دیار ، دوست ندارم گریه کنی /  میرم باید به خاطراتم ایندفعه تکیه کنی

دارم میرم خداحافظی نمی کنم تا آخرش / دارم میرم رفتنمو هیچکس نمیشه باورش

بهزاد پکس و علیرضا شاه - خداحافظ ایران

 

اینجوری نبین که سرد شده قلب من اینجوری نبین / اینجوری نگین که زیاده درد من اینجوری نگین

من حق میدم بهت که باشی یانه ، هر جایی یه آشیانه اس / دنیا اینجا دو روز نیست و پس باید به فکر هدف باشی و بس

ببین چهار تا گوشه داره زمین ، طول و عرضشو یکی کنی دورهمیم

زیر آسمون خدا که تهش یه جا میره ، یکی این وسط یه گوشه نعشه خوابیده

متن آهنگ فوق العاده زیبای خداحافظ ایران با صدای بهزاد پکس و علیرضا شاه

داری میری رفیق بی خیال فردا / یا نه تو هم شدی فراری از دردا

هر چی باشه خیره ، غیره این نمیشه / تو گرم وجودت پس بیخیال سرما

اینجا سربش زیاده چون که مریضه خاکمون / پدر به فکر اینه که نریزه آبروم

واسه افتخارش برو به سلامت رفیق / ولی یادت باشه نمک و ندی به جای نون

ببین خون تو رگامم با عشق میجوشن / پس تا وقتی بیای همه نارنجی پوشن

بهزاد پکس - علیرضا شاه - خداحافظ ایران

کیفیت 320

Khodahafez Iran (Ft Alireza Shah).mp3

کیفیت 128

Khodahafez Iran (Ft Alireza Shah).mp3



بازدید : 5179 | تاریخ : دو شنبه 28 بهمن 1392 ساعت : 10:3 |
برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: